31 Травня, 2017 Корисні статті

Організація роботи компанії онлайн

Внутрішня діяльність компанії «сьогодні» кардинально відрізняється від діяльності компанії «вчора». Якщо раніше було достатньо купити калькулятор, запастися папером і телефоном, то зараз на допомогу приходять сервіси, які значно спрощують роботу всіх без винятку підприємств.

Сервіси спільної роботи

На завантаження документів і спілкування по Skype, Viber, Telegram часом йде дуже багато часу. У цьому випадку ідеальним рішенням буде установка сервісів спільної роботи. Розглянемо деякі з них.

«Office 365» (продукт «Microsoft»)

Сервіс платний - базовий пакет обійдеться в 5 доларів США на місяць зі співробітника. Максимум можна підключити 300 осіб.

При установці і підключенні отримуєте:
  • електронний ящик (ел.пошту) обсягом 50 ГБ (з хостингом);
  • Word, Excel, Outlook, і PowerPoint (web-версії);
  • бізнес-версію OneDrive, SharePoint, Skype зі сховищем розміром 1 ТБ та можливістю роботи 250 чоловік одночасно;
  • корпоративний груповий чат;
  • планувальник завдань.
«Office 365» передбачає синхронізацію з усіма підключеними пристроями (5 мобільних і 5 стаціонарних) та сумісний з Windows, Android, macOS, iOS. При роботі над спільними проектами є можливість запрошення партнерів і клієнтів.

«G Suite» (продукт Google)

Вартість базового пакету становить 5 доларів США на місяць з людини.

У пакет спільного доступу входить:
  • хмарне сховище розміром 30 ГБ;
  • корпоративна електронна пошта;
  • Hangouts на 25 осіб (відео-та голосовий чати);
  • планувальник завдань і календар;
  • документи;
  • таблиці;
  • презентації;
  • Google Sites.
Величезним плюсом «G Suite» є інтерфейс, ідентичний поштою gmail. Сервіс підтримується всіма операційними системами. Передбачена автоматична синхронізація. Без підключення до мережі Інтернет працюють Google Docs і Calendar.

«Бітрікс 24» (продукт «1С»)

Безкоштовний для компаній до 12 осіб. Доступні базові функції, яких достатньо для роботи. Вартість платної версії залежить від кількості осіб в компанії.

У пакет входить:
  • сховище розміром 5 ГБ;
  • корпоративна електронна пошта;
  • корпоративна соціальна мережа;
  • відеоконференції (до 4-х чоловік);
  • планувальник завдань і контроль виконання;
  • CRM-система і інші.
«Бітрікс 24» вже автоматично взаємодіє з «Google Docs» і «Microsoft Office Online», що дозволяє створювати і редагувати документи онлайн. Сервіс легкий в установці і освоєнні.
Висновок
«Office 365», «G Suite», «Бітрікс 24» - кожен по-своєму гарний. Однак перед тим як віддати перевагу одному з сервісів, подумайте, які саме завдання він повинен вирішувати.

З метою оптимізації внутрішньої роботи Юридична фірма «Блісс» використовує «Бітрікс 24». Сервіс дозволяє ставити завдання і здійснювати їх контроль, своєчасно повідомляти співробітників фірми про будь-які зміни і ефективно працювати з CRM-системою.

Сервіс економить час, що дозволяє більш якісно вирішувати юридичні питання клієнтів, а не витрачати час на внутрішньокорпоративні розгляду.