12 Квітня, 2017 Корисні статті

Як вибрати назву компанії

Є такий вислів «Як назвеш корабель, так він і попливе». Те ж саме стосується найменування компанії, сайту і продукту. Коротше кажучи, всього на світі. Розберемося, як же вибрати те саме, особливе, Ім'я.

Коротко про неймінг

Неймінг - це процес створення назви компанії, бренду або ж торгової марки.
Правильно підібране найменування допомагає просуванню компанії на ринку, підвищує рівень довіри клієнтів і працює на імідж в цілому.
Потенційному покупцеві відразу повинно бути зрозуміло, що і у кого він купує. Йдеться як про товар, так і про послуги в інтернеті.
Розроблено ряд методик, дотримуючись яких реально домогтися гарного результату.
Кожна методика включає проходження наступних етапів роботи:
  1. побудова асоціативного ряду;
  2. добірку слів і словосполучень;
  3. проведення опитування;
  4. перевірку на унікальність;
  5. реєстрацію ТМ.
Можна обійтися без останнього пункту тільки в разі створення компанії-одноденки. У всіх інших - юристи Юридичної фірми «Блісс» настійно рекомендують зареєструвати торгову марку. В іншому випадку, свідоцтво про реєстрацію ТМ отримає пронирливий конкурент.

Типи неймингу

Окремо хочу зупинитися на типах нейминга. І, розібравшись з нехитрими описами, придумати ім'я компанії самостійно.
Отже, неймінг буває:
  1. традиційним (наприклад, «ковбаски», «Веселий молочник», «Ласунка»);
  2. описовим (наприклад, «Магазин продтоварів», СТО);
  3. географічним (наприклад, «Автосервіс на Мостовий», «Одеський дворик»);
  4. асоціативним (наприклад, «Мягков», «Баунті», «Арктика»);
  5. складовим (наприклад, «ВамПодаркі», «Альфа Девелопмент»).
Перш ніж давати ім'я компанії, слід задуматися про те, яку користь принесете клієнту своїм продуктом. Якщо з ковбасою і булками все зрозуміло (поїв - повеселішав), то з послугами набагато складніше.

Висновок

Перед тим як заснувати компанію, продумайте загальну концепцію, назву, складіть бізнес-план та ін. Ефективна робота «до» покаже відмінний результат «після» заяви про Ваш бізнес на ринку.
Якщо найменування можна придумати самостійно, то з реєстрацією - зовсім інша справа.
Юридична фірма «БЛІСС» протягом 8 років займається реєстрацією торгових марок, найменувань і брендів. Юристи знають, як правильно заповнити документи і як спілкуватися з представниками Укрпатенту.
Побережіть нерви, час і гроші - довіртеся професіоналам!