26 Квітня, 2017 Корисні статті

Як просунутися малому і середньому бізнесу

Відкрити свою справу не так вже й складно. Зареєстрували підприємство або ФОП і справно платите передбачені законом України податки. При цьому нікого не хвилює, наскільки прибутковим є Ваш бізнес і звідки візьмуться гроші на ті самі відрахування. Але, сьогодні не про це.

Навіщо рекламувати свій бізнес 

Як не крути, але без реклами «корабель не попливе», тобто бізнес. Потенційні клієнти повинні знати про Вас якомога більше. Тому не соромтеся - розповідайте всім і кожному, чим займаєтеся. Адже ніхто ще не відміняв «сарафанне радіо». Між іншим, це реклама без копійки вкладень.
Якщо ж Ви не готові чекати, поки добрий слух про Вашу діяльність рознесеться серед потенційних клієнтів, слід задуматися про інші види реклами.
 
Класифікація реклами
 
Сучасний ринок диктує свої умови, але при побудові рекламної кампанії зверніть увагу на загальну класифікацію за цільовою аудиторією (ЦА), географічним розташуванням, галузевій приналежності і типам рекламних носіїв.
Умовно всі види реклами поділяються на дві основні групи - медійну і немедійну.
 
 Медійна реклама: Немедійна реклама:
 - телевізійна;  - друкована;
 - радіореклама;  - пряма;
 - публікації у друкованих виданнях;              - у місцях продажу;       
 - Інтернет;  - сувенірна;
 - зовнішня;  - заходи.
 - інтер'єрна;  
 - транзитна.  

 

Як бачите, є з чого вибрати. Тепер питання постає у вартості.

Витрати на рекламу

Кожен вид реклами ефективний по-своєму, але чи готові Ви спускати нечувані суми на просування? Чи варта гра свічок?
Наприклад, Ваш бізнес пов'язаний з продажем булочок в окремо взятих районах населеного пункту. Чи потрібно теле- і радіореклама? Ні.
Зверніть краще увагу потенційних клієнтів іншим шляхом. Роздайте листівки, повісьте яскраву вивіску, повідомте про себе в мережі Інтернет. Одним словом, говоріть про себе там, де мешкає Ваша цільова аудиторія.
Якщо Ваш бізнес орієнтований на світовий ринок і на широкого споживача, задійте телебачення, радіо, білборди і т.д. Тільки врахуйте, кампанія «влетить в копієчку».
 
Висновок
 
У статті описані основні види реклами. Тепер Ви знаєте, як можна заявити про свій бізнес на ринку.
Наше завдання, як юристів, підказати і зробити так, щоб Ваш бренд був захищений «буквою Закону». Реєстрація торгової марки (ТМ), отримання патенту на винахід, реєстрація авторського права - все до нас.
Професіонали Юридичної фірми «Блісс» зроблять все і трохи більше.