31 Липня, 2019 Корисні статті

Боротьба між ТМ і комерційним (фірмовим) найменуванням

Трохи екскурсу щодо визначення.

Якщо коротко і просто: торгова марка (ТМ) - це позначення (може бути просто слово або слово картинка), за яким товари і послуги одних осіб відрізняються від товарів і послуг інших осіб.

Одним з таких відмінностей може бути і комерційне (фірмове) найменування компанії - словесне позначення, що дозволяє виділити одне підприємство серед інших і не вводити в оману споживачів щодо справжньої її діяльності.

Схожість, на перший погляд, присутній, АЛЕ відразу обмовимося, що власники ТМ мають набагато більше прав і «влади». Тому, якщо здійснюєте діяльність як підприємство (припустимо, ТОВ "Ромашка"), обов'язково рекомендуємо зареєструвати ТМ з таким же словесним позначення у відповідних класах МКТП за видами діяльності компанії. Наприклад, Верховним судом було розглянуто справу, де дві юридичні особи зі схожою назвою (відома всім група компаній парфумерії та косметики "Бомонд") боролися за право носити цю назву. І як Ви думаєте, хто переміг? Звичайно ж та компанія, у якої була зареєстрована ТМ на цю назву.

Юридична фірма "Блісс" просто натякає, що слід вкладати гроші в розвиток бізнесу з розумом. Робіть висновки, не втрачайте час і реєструйте торгову марку!

Для самих цікавих: деталі судової справи ВС і подробиці за посиланням http://reyestr.court.gov.ua/Review/77263645