31 Травня, 2017
Корисні статті
Організація роботи компанії онлайн
Внутрішня діяльність компанії «сьогодні» кардинально відрізняється від діяльності компанії «вчора». Якщо раніше було достатньо купити калькулятор, запастися папером і телефоном, то зараз на допомогу приходять сервіси, які значно спрощують роботу всіх без винятку підприємств.
Сервіси спільної роботи
На завантаження документів і спілкування по Skype, Viber, Telegram часом йде дуже багато часу. У цьому випадку ідеальним рішенням буде установка сервісів спільної роботи. Розглянемо деякі з них.
«Office 365» (продукт «Microsoft»)
Сервіс платний - базовий пакет обійдеться в 5 доларів США на місяць зі співробітника. Максимум можна підключити 300 осіб.
При установці і підключенні отримуєте:
- електронний ящик (ел.пошту) обсягом 50 ГБ (з хостингом);
- Word, Excel, Outlook, і PowerPoint (web-версії);
- бізнес-версію OneDrive, SharePoint, Skype зі сховищем розміром 1 ТБ та можливістю роботи 250 чоловік одночасно;
- корпоративний груповий чат;
- планувальник завдань.
«Office 365» передбачає синхронізацію з усіма підключеними пристроями (5 мобільних і 5 стаціонарних) та сумісний з Windows, Android, macOS, iOS. При роботі над спільними проектами є можливість запрошення партнерів і клієнтів.
«G Suite» (продукт Google)
Вартість базового пакету становить 5 доларів США на місяць з людини.
У пакет спільного доступу входить:
- хмарне сховище розміром 30 ГБ;
- корпоративна електронна пошта;
- Hangouts на 25 осіб (відео-та голосовий чати);
- планувальник завдань і календар;
- документи;
- таблиці;
- презентації;
- Google Sites.
Величезним плюсом «G Suite» є інтерфейс, ідентичний поштою gmail. Сервіс підтримується всіма операційними системами. Передбачена автоматична синхронізація. Без підключення до мережі Інтернет працюють Google Docs і Calendar.
«Бітрікс 24» (продукт «1С»)
Безкоштовний для компаній до 12 осіб. Доступні базові функції, яких достатньо для роботи. Вартість платної версії залежить від кількості осіб в компанії.
У пакет входить:
- сховище розміром 5 ГБ;
- корпоративна електронна пошта;
- корпоративна соціальна мережа;
- відеоконференції (до 4-х чоловік);
- планувальник завдань і контроль виконання;
- CRM-система і інші.
«Бітрікс 24» вже автоматично взаємодіє з «Google Docs» і «Microsoft Office Online», що дозволяє створювати і редагувати документи онлайн. Сервіс легкий в установці і освоєнні.
Висновок
«Office 365», «G Suite», «Бітрікс 24» - кожен по-своєму гарний. Однак перед тим як віддати перевагу одному з сервісів, подумайте, які саме завдання він повинен вирішувати.
З метою оптимізації внутрішньої роботи Юридична фірма «Блісс» використовує «Бітрікс 24». Сервіс дозволяє ставити завдання і здійснювати їх контроль, своєчасно повідомляти співробітників фірми про будь-які зміни і ефективно працювати з CRM-системою.
Сервіс економить час, що дозволяє більш якісно вирішувати юридичні питання клієнтів, а не витрачати час на внутрішньокорпоративні розгляду.